wynajem długoterminowy Nowy Nissan X-Trail https://ifleet.pl/samochody/nowy-nissan-x-trail/ Wynajem długoterminowy Mazdy CX-60 to również możliwość korzystania z samochodu, który jest dostępny w różnych wersjach nadwozia, takich jak SUV i kombi. Wynajem długoterminowy pozwala na elastyczność i dostosowanie umowy do indywidualnych potrzeb i preferencji klienta.

Usuwanie negatywnych opinii Google – jak skutecznie poradzić sobie z tym problemem?

Opublikowane przez codeengineers w dniu

Google Maps to idealne miejsce, aby Twoją firmę mogła poznać szeroka liczba użytkowników. Dziś każdy z nas wie, że aby zaistnieć na rynku konieczna jest odpowiednia promocja i obecność firmy w sieci. Ma to oczywiście swoje plusy ale i minusy. Internet to miejsce, gdzie każdy może wyrazić swoją opinię, również tę negatywną. Mając wizytówkę swojej firmy w sieci, należy być przygotowanym, że możemy doświadczyć negatywnych komentarzy. O ile będą one słuszne,  powinniśmy spróbować naprawić błędy i zrekompensować to swoim klientom. Może się jednak zdarzyć, że staniemy się atakiem hejtera bądź nieuczciwych działań naszej konkurencji. Jak sobie wtedy poradzić z zamieszczaniem negatywnych opinii w wizytówce naszej firmy? Czy usuwanie negatywnych opinii Google jest możliwe?

Usuwanie negatywnych opinii Google – jakie podjąć działania?

Negatywne opinie zamieszczane w wizytówkach firm, które naruszają zasady publikowania komentarzy w Internecie, są automatycznie usuwane przez Google. Jednak problem publikowania negatywnych opinii jest tak duży, że czasem Google nie jest w stanie wychwycić takie opinie i automatycznie je usunąć. Jeśli więc w wizytówce twojej firmy pojawiają się opinie Google niemające nic wspólnego z prawdą, możesz zgłosić je do usunięcia w dwojaki sposób. Po pierwsze logując się do swojej wizytówki w Google Maps. Tam należy odszukać negatywny komentarz i wybrać Zgłoś naruszenie zasad, podając swój mail oraz dokładne wyjaśnienie, dlaczego taka opinia ma zostać usunięta. Po 4 dniach powinniśmy otrzymać odpowiedź. Jeśli po upływie tych dni opinia nadal jest widoczna, możesz zgłosić ją do zweryfikowania przez pracowników Google, kontaktując się telefonicznie bądź mailowo. Jeśli Google Ci nie pomoże, możesz skorzystać z usług firm, zajmujących się monitorowaniem opinii w wizytówkach firm i reagowaniem na negatywne komentarze. Więcej informacji dowiesz się tutaj:  usuwanie negatywnych opinii Google.